X BUSINESS EVENT 

Biznis događaji koji menjaju svet oko vas!
X BUSINESS EVENT čini skup događaja kao što su HR CONFERENCE, X CONFERENCE, Motivacioni seminar Build Yourself...

Inspirativna HR konferencija u Beogradu

HR CONFERENCE powered by X BUSINESS EVENT je prestižan događaj koji okuplja profesionalce iz oblasti ljudskih resursa i menadžere kako bi zajedno istraživali najnovije trendove u HR-u. Sa fokusom na veštačku inteligenciju, stratešku ulogu HR-a, važnost HR analitike i pitanja upravljanja talentima u savremenom svetu rada, ova konferencija je idealna platforma za razmenu iskustava i stvaranje novih rešenja za izazove u HR industriji. 

Uskoro najava govornika... 

Zašto odabrati HR CONFERENCE?

Ostvarite prednost u HR industriji kroz najnovije trendove i prakse.

Inovativne teme

Razmenite iskustva i otkrijte nova rešenja za moderni HR tim.

Stručnjaci industrije

Okupljanje vrhunskih stručnjaka iz oblasti ljudskih resursa.

Fokus na budućnosti

Upoznajte se sa trendovima veštačke inteligencije u HR-u.

Unapređenje poslovanja

Povećajte efikasnost kroz strategije za upravljanje talentima i mentalno zdravlje.

Kontakt informacije

Konferencija se održava u hotelu Metropol u Beogradu 

Bulevar kralja Aleksandra 69, Beograd

+381 69 2 777 000

office@artop.rs

09:00 - 17:00

Česta pitanja

Kratki odgovori na najčešće postavljena pitanja o HR konferenciji.

Ko može prisustvovati HR konferenciji?

Konferencija je namenjena svim profesionalcima iz oblasti ljudskih resursa i menadžerima. 

Gde se održava HR konferencija?

Konferencija se održava u hotelu Metropol u Beogradu. 

Kako se mogu prijaviti za učešće na konferenciji?

Prijave se vrše putem internet stranice ili slanjem emaila na office@artop.rs.

Koja je tema ovogodišnje konferencije?

Aktuelne teme uključuju veštačku inteligenciju, upravljanje talentima i mentalno zdravlje zaposlenih.

Da li će konferencija biti online? 

Ne, konferencija se organizuje samo uživo. 

Kako mogu kontaktirati organizatore konferencije?

Organizatore možete kontaktirati putem telefona na broj +381 69 2 777 000.

Kotizacija za konferenciju

Za učesnike HR CONFERENCE powered by X BUSINESS EVENT, pripremili smo jedinstvenu kotizaciju koja obuhvata sve aktivnosti i pogodnosti koje konferencija nudi. Kotizacija obuhvata: 

  • Učešće na svim predavanjima i panel diskusijama

  • Personalizovane brendirane poklone

  • Kafe pauze (dobrodošlice i tokom konferencije)

  • Ručak u restoranu "44 PARALLEL RESTAURANT" u hotelu Metropol

  • Networking koktel na kraju konferencije    

Cena kotizacija 27.000 RSD 


Ostvarite svoje HR potencijale danas!

Prijavite se i budite deo vodeće HR konferencije u regionu. Upoznajte najnovije trendove i prakse u oblasti ljudskih resursa. Rezervišite svoje mesto!